Aller au contenu

Photo

Supa Playlist!

• Veuillez vous connecter pour répondre
3876 réponses à ce sujet

#3861 Freezbee

Freezbee

Ecrivain public

• Utilisateur
  • 1498 messages
  • Tendance:Libéral de gauche

Posté 18/05/2015 - 23:41

#3862 Freezbee

Freezbee

Ecrivain public

• Utilisateur
  • 1498 messages

Posté 19/05/2015 - 02:38

#3863 Rusty

Rusty

Pisse-bleu

• Utilisateur
  • 210 messages
  • Tendance:Minarchiste

Posté 19/05/2015 - 13:05

Merci, ca me permet de découvrir qu'il a sortir un nouvel album récemment.  :)

#3864 Johnnieboy

Johnnieboy

Scribe

• Membre Adhérent
  • 8756 messages
  • Ma référence:Yukio Mishima, Churchill

Posté 19/05/2015 - 23:46

J'adore ce groupe :

"There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs."

‎"De nos jours, tellement de choses sont illégales que je ne vois pas comment un honnête homme pourrait n'avoir rien à cacher." Sanksion

"Free of income tax, old man. Free of income tax - the only way you can save money nowadays" Harry Lime

"Un communiste 21ème siècle, tu lui enlèves le capitalisme, il reste un petit poulet tout nu qui braille l’Internationale." H16

#3865 Freezbee

Freezbee

Ecrivain public

• Utilisateur
  • 1498 messages

Posté 21/05/2015 - 05:57

M.I.A. Says New Video Won't Be Released Due to "Cultural Appropriation" :

M.I.A. has taken to Twitter to say that a planned music video is being prevented from release due to charges of "cultural appropriation." "I've been told I can't put out a video because it's shot in Africa," she wrote.

M.I.A. didn't specify who was attempting to prevent the video from release, or what song it would be for. Earlier this month, she shared a demo for a new song called "Platforms". The song, which was uploaded to her official Soundcloud, was subsequently removed.

#3866 Kosher

Kosher

Prosateur

• Utilisateur
  • 1961 messages

Posté 21/05/2015 - 12:22

Cute = Justice

#3867 Fenster

Fenster

Gardien de la galaxie

• Utilisateur
  • 4321 messages
  • Ma référence:Hoppe; Kinsella; Bastiat
  • Tendance:Libéral classique

Posté 21/05/2015 - 19:29

La classe de Mike Patton...

#3868 Fenster

Fenster

Gardien de la galaxie

• Utilisateur
  • 4321 messages

Posté 21/05/2015 - 19:50

#3869 Ultimex

Ultimex

Misanthrope pessimiste

• Utilisateur
  • 932 messages
  • Ma référence:Oakeshott, Nozick

Posté 22/05/2015 - 18:19

"Mais tout-de-suite, une courte page de publicité !"

« Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely. Great men are almost always bad men. » (Lord Acton)

« Votre amour de l'Homme fait de vous les bourreaux des hommes. » (Max Stirner)

« Abstract liberty, like other mere abstractions, is not to be found. » (Edmund Burke)

« Like Midas, the Rationalist is always in the unfortunate position of not being able to touch anything, without transforming it into an abstraction; he can never get a square meal of experience. » (Michael Oakeshott)

« [...] The office of government is not to impose other beliefs and activities upon its subjects, not to tutor or to educate them, not to make them better or happier in another way, not to direct them, to galvanize them into action, to lead them or to coordinate their activities so that no occasion of conflict shall occur; the office of government is merely to rule. This is a specific and limited activity, easily corrupted when it is combined with any other, and, in the circumstances, indispensable. The image of the ruler is the umpire whose business is to administer the rules of the game, or the chairman who governs the debate according to known rules but does not himself participate in it. » (Michael Oakeshott)

#3870 Freezbee

Freezbee

Ecrivain public

• Utilisateur
  • 1498 messages

Posté 22/05/2015 - 18:37

#3871 Fenster

Fenster

Gardien de la galaxie

• Utilisateur
  • 4321 messages

Posté 23/05/2015 - 21:11

#3872 Raffarin2012

Raffarin2012

Ecrivain public

• Utilisateur
  • 1278 messages

Posté 24/05/2015 - 03:25

Mais finalement, de moins pire en banal, elle finira par trouver ça normal. (Jean-Jacques Goldman)

#3873 Ultimex

Ultimex

Misanthrope pessimiste

• Utilisateur
  • 932 messages

Posté 24/05/2015 - 19:16

Le soleil est de retour !

« Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely. Great men are almost always bad men. » (Lord Acton)

« Abstract liberty, like other mere abstractions, is not to be found. » (Edmund Burke)

« Like Midas, the Rationalist is always in the unfortunate position of not being able to touch anything, without transforming it into an abstraction; he can never get a square meal of experience. » (Michael Oakeshott)

« [...] The office of government is not to impose other beliefs and activities upon its subjects, not to tutor or to educate them, not to make them better or happier in another way, not to direct them, to galvanize them into action, to lead them or to coordinate their activities so that no occasion of conflict shall occur; the office of government is merely to rule. This is a specific and limited activity, easily corrupted when it is combined with any other, and, in the circumstances, indispensable. The image of the ruler is the umpire whose business is to administer the rules of the game, or the chairman who governs the debate according to known rules but does not himself participate in it. » (Michael Oakeshott)

#3874 fryer

fryer

Presse-agrumes

• Bureau
  • 3721 messages
  • Tendance:Anarcap

Posté hier, 21:51

Grave, mais l'été va être cradouille je le sens

"L'idéologie, c'est ce qui pense à votre place." J-F Revel.

"Corruptissima republica plurimae leges" Tacite

#3875 Ultimex

Ultimex

Misanthrope pessimiste

• Utilisateur
  • 932 messages

Posté hier, 22:08

Faudrait que je me plonge dans la musique de Danzig un de ces quatres.

L'été peut se permettre d'être pourri en tout cas : ambiance "soleil de plomb" où que j'aille avec le nouveau Goatsnake pour compenser.

#3876 fryer

fryer

Presse-agrumes

• Bureau
  • 3721 messages
  • Tendance:Anarcap

Posté hier, 23:29

Ayant eu de bons échos je l'ai écouté cet aprem et je l'ai trouvé assez redondant/relou... A retester.

Ya de le dernier Arcturus aussi à tenter !

Quant à Danzig, commence dans l'ordre chrono, j'ai débuté par Lucifuge (le 2 donc) et très compliqué de revenir sur le premier ensuite.

"L'idéologie, c'est ce qui pense à votre place." J-F Revel.

"Corruptissima republica plurimae leges" Tacite

#3877 Freezbee

Freezbee

Ecrivain public

• Utilisateur
  • 1498 messages

Posté aujourd'hui, 01:29

1 utilisateur(s) li(sen)t ce sujet

0 membre(s), 1 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)